Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais
   Contidos
Tema Subtema
1. O mercado audiovisual 1.1. O mercado audiovisual: definición, sectores e actores.
1.2. Xanelas de distribución: cine, televisión e plataformas.
1.3. O produto audiovisual.
2. A creación de marca no mercado audiovisual 2.1. O concepto de marca: identidade e imaxe
2.2. A xestión estratéxica de marcas.
2.3. A creación de marca no mercado audiovisual: produtores, difusores e obras
2.4. Os elementos da identidade de marca
3. A promoción da idea: do concepto á obra audiovisual 3.1. O desenvolvemento dentro das etapas da produción.
3.2.O package como ferramenta de venda e promoción.
3.3. O pitching como ferramenta de venda e promoción.
4. A promoción da obra audiovisual I: a campaña de comunicación 4.1. Achegamento á publicidade e ás relacións públicas: definición e funcións.
4.2. As campañas de comunicación: obxectivos, público, mensaxes, medios e accións.
4.3. Planificación da campaña de comunicación.
5. A promoción da obra audiovisual II: medios, estratexias e ferramentas 5.1. Medios publicitarios
5.2. Ferramentas e accións promocionais tradicionais no ámbito audiovisual.
5.3. Estratexias e accións promocionais en internet: os medios sociais.
5.4. Estratexias e accións específicas de relacións públicas no mercado audiovisual.
5.5. A cadea de valor do produto cinematográfico
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000