Guia docente 2023_24
Facultade de Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias para produtos audiovisuais
   Atención personalizada
Probas Descrición
Proxecto Proxecto 1: creación do dossier de venda de unha ou dúas obras audiovisuais. Plantéanse sesións de titorización na aula coa docente para comprobar os avances e resolución de dúbidas. Poden solicitarse entregas parciais para comprobar o desenvolvemento do proxecto.
Proxecto Proxecto 2: creación da campaña de lanzamento de unha ou dúas obras audiovisuais. Plantéanse sesións de titorización na aula coa docente para comprobar os avances e resolución de dúbidas. Poden solicitarse entregas parciais para comprobar o desenvolvemento do proxecto.
Estudo de casos Sesións breves de resolución de dúbidas dos estudos de caso expostos para a súa resolución nas sesións prácticas da materia.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000