Guia docente 2024_25
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Contidos
Tema Subtema
1. Sistemas de optimización dos procesos de aprendizaxe e desenvolvemento infantil. As dificultades de aprendizaxe
Dificultades de aprendizaxe:
concepto de dificultades de aprendizaxe.
Evolución do concepto
clasificación das dificultades de aprendizaxe.
Modelos teóricos explicativos das dificultades de aprendizaxe
2. Intervención mediada baseada nos procesos
cognitivos
Avaliación das dificultades de aprendizaxe; recollida de información, aplicación de probas, elaboración conclusións
3. Implementación de programas para a mellora da aprendizaxe infantil Programas de mellora dos procesos cognitivos
Programas de mellora das habilidades perceptivas
Programa de mellora da atención
Programa de mellora das habilidades socio-afectivas
Programas de reforzos das aprendizaxes básicas
4. Linguaxe oral e comunicación Adquisición da linguaxe oral
Dificultades relacionadas ca fala, ca linguaxe e a comunicación
Intervención nos principais problemas da linguaxe e a comunicación
5. Adquisición da lectoescritura Diferentes métodos de lectoescritura
Adquisición do proceso lector
Adquisición do proceso escritor
6. Conceptos básicos relacionados ca aprendizaxe das matemáticas Concepto de número
Sistema decimal
Cálculo
Resolución de problemas
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000