Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
Código
P04G070V01501
Titulación
Grao en Comunicación Audiovisual
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
3
1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento
Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
García Mirón, Silvia
Correo-e
silviamiron@uvigo.es
Profesorado
García Mirón, Silvia
Web
Descrición xeral
Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais é unha asignatura que aborda a promoción das obras audiovisuais dende unha perspectiva global que abrangue non só a fase de comercialización dos produtos finalizados, senón tamén as necesidades promocionais presentes xa na fase de desenvolvemento dos mesmos. Dende o momento no que xorde a idea preliminar dun proxecto audiovisual existen distintos públicos e necesidades de chegar a eles a través de ferramentas de publicidade e relacións públicas específicas para cada un dos mercados no que podemos movernos.
A materia pretende achegar ó alumnado tanto os conceptos xerais na promoción de produtos audiovisuais coma as ferramentas comunicativas específicas para cada un deles.