Guia docente 2017_18
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Comunicación Audiovisual
 Materias
  Estratexias publicitarias e de relacións públicas para produtos audiovisuais
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Exposición do temario con exemplos e participación do alumnado
Estudo de casos/análises de situacións Elaboración de análise sobre distintos casos ou problemáticas relacionadas coa promoción no sector audiovisual. Serán desenvolvidos na aula.
Presentacións/exposicións Defensa pública dos traballos tutelados e dos estudos de caso
Traballo tutelado Tomando como base os seminarios o alumnado deberá elaborar —en grupo— dous traballos relacionados coa creación e promoción dun produto audiovisual. Organización e seguimento da evolución dos traballos
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000