Eventos científicos |
Asistir aos eventos seleccionados e presentar o informe correspondente. |
5 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6 C9
|
D2 D4 D6 D7 D8 D9 D10
|
Estudo de casos |
Participación activa no debate sobre as lecturas obligatorias |
5 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6 C9
|
D2 D4 D6 D7 D8 D9 D10
|
Proxecto |
Desenvolvemento de habilitadades dixitais.
Interese e aplicación dos coñecementos de Humanidades Dixitais |
30 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6 C9
|
D2 D4 D6 D7 D8 D9 D10
|
Exame de preguntas de desenvolvemento |
Exame final de preguntas de desenvolvemento sobre o contido do programa |
25 |
A1 A2 A5
|
B1 B2 B5 B7
|
C3 C6
|
D2 D6 D7 D8 D9 D10
|
LECTURAS OBLIGATORIAS (TODAS AS MODALIDADES)- Horacio Quiroga (1908). Historia de un amor turbio.
- Ricardo Güiraldes (1926). Don Segundo Sombra o Jorge Icaza (1934). Huasipungo.
- Mariano Azuela (1916). Los de abajo.
- Leopoldo Marechal (1948). Adan Buenosayres.
- Pierre Quiroule (1925). Ella y él. Preludiando el libre amar [accesible en Moovi].
- Alejo Carpentier (1949). El reino de este mundo.
- Miguel Ángel Asturias (1946). El señor presidente.
- Juan Rulfo (1955). Pedro Páramo o Gabriel García Márquez (1967). Cien años de soledad.
- Julio Cortázar (selección de cuentos [accesibles en Moovi]).
- Mario Vargas Llosa (1963). La ciudad y los perros.
- Roberto Bolaño (1984). Diario de bar.
- Nona Fernández (2000). El cielo.
- Gabriela Wiener (2008). Sexografías.
AVALACIÓNSe non se supera o 50%, haberá que presentarse á evaluación única de xullo. A. Avaliación continua1. Observación sistemática (5%) - Asistencia ás sesións de aula, prácticas e titorías. As situacións especiais ou persoais que podan afectar a este apartado deben falarse individualmente coa profesora cunha planificación adecuada.
- Partipación nas sesións nas que se plantexe un debate, colaboración no desenvolvemento da sesión.
2. Exame de preguntas de desenvolvemento (25%)
- Exame final de tres horas.
- Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
- Sesión de presentación de traballos individuais na forma de congreso ou reunión científica na que os alumnos asumirán os papeis de ponente e moderador.
- O tema a desenvolver e presentar elexirase a principios de marzo e se discutirá individualmente coa profesora
- O alumnado tentará propoñer aos conferenciantes preguntas sobre as súas presentacións.
- Deberá entregarse á profesora unha proba escrita do traballo desenvolvido. Poderá ser a presentación utilizada durante a sesión ou ben o traballo escrito ou paper derivado dela.
- Proxecto individual no que se levarán a cabo tarefas relacionadas coas Humanidades Dixitais.
- Elección de texto para editar coa linguaxe TEI.
- Descarga e uso das aplicacións necesarias para desenvolver o proxecto.
- Resultado final do traballo.
- Demostrar que se leron as lecturas obligatorias e a bibliografía secundaria delas.
- Participar activamente no debate de cada caso.
6. Aprendizaxe baseado en proxectos (5%)
- Instalar adecuadamente as ferramentas dixitais nece8. sarias para o desenvolvemento do proxecto.
- Planificar adecuadamente o proxecto e mostrar resultados de manera periódica.
7. Eventos científicos (5%)
- Asistir ás conferencias ou seminarios determinados pola profesora.
- Presentar os informes requeridos en tempo e forma.
8. Lección maxistral (5%)
- Asistencia ás sesións de aula, prácticas e titorías. As situacións especiais ou persoais que podan afectar a este apartado deben falarse individualmente coa profesora cunha planificación adecuada.
- Partipación nas sesións nas que se plantexe un debate, colaboración no desenvolvemento da sesión.
B. Avaliación semipresencial1. Exame de preguntas de desenvolvemento (30%)- Exame final de tres horas.
- Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
2. Presentación (30%)- Sesión de presentación de traballos individuais na forma de congreso ou reunión científica na que os alumnos asumirán os papeis de ponente e moderador.
- O tema a desenvolver e presentar elexirase a principios de marzo e se discutirá individualmente coa profesora
- O alumnado tentará propoñer aos conferenciantes preguntas sobre as súas presentacións.
- Deberá entregarse á profesora unha proba escrita do traballo desenvolvido. Poderá ser a presentación utilizada durante a sesión ou ben o traballo escrito ou paper derivado dela.
- O alumnado semipresencial pode facelo de xeito virtual.
3. Proxecto (30%)- Proxecto no que se levarán a cabo tarefas relacionadas coas Humanidades Dixitais.
- Elección de texto para editar coa linguaxe TEI.
- Descarga e uso das aplicacións necesarias para desenvolver o proxecto.
- Resultado final do traballo.
4. Observación sistemática (10%)- Asistencia a titorías.
- Mostrar interese no desenvolvemento da materia.
- Seguemento das lecturas obligatorias.
C. Avaliación única: Exame de preguntas de desenvolvemento - Exame final de tres horas.
- Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
C. Convocatoria de xullo: Exame de preguntas de desenvolvemento- Exame final de tres horas.
- Constará de seis temas de desenvolvemento dos que o alumnado terá que elixir catro para desenvolver.
|