Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
C3 |
Dominio da lingua propia, escrita e oral |
C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
C5 |
Dominio de técnicas terminolóxicas e neolóxicas para a tradución especializada |
C8 |
Destreza para a procura de información/documentación |
C9 |
Coñecemento dos aspectos económicos e profesionais |
C10 |
Capacidade de traballo en equipo |
C11 |
Capacidade de deseñar e xerir proxectos |
C17 |
Capacidade de tomar decisións |
C18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
C21 |
Rigor e seriedade no traballo |
C22 |
Destrezas de tradución |
C24 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |