Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C20 |
Coñecemento da historia europea nunha perspectiva comparada |
C22 |
Coñecemento da historia universal |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |