Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
C3 |
Dominio da lingua propia, escrita e oral |
C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
C12 |
Posuír unha ampla cultura |
C14 |
Dominio de ferramentas informáticas |
C15 |
Dominio das técnicas de edición, maquetación e revisión e corrección específicas dos textos traducidos |
C18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
C21 |
Rigor e seriedade no traballo |
C22 |
Destrezas de tradución |
C24 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |
C25 |
Coñecementos de cultura xeral e civilización |
C26 |
Coñecementos temáticos básicos de cada unha das especializacións |
C28 |
Posuír unha gran competencia sociolingüística |
C30 |
Coñecemento de idiomas |
C32 |
Saber recoñecer a diversidade e multiculturalidade |
C33 |
Dominio oral e escrito da lingua propia |
D1 |
Comunicación oral e escrita na lingua propia. Prestarase especial atención ao coñecemento e correcto uso das 2 linguas cooficiais da Comunidade Autónoma de Galicia |
D2 |
Coñecemento dunha segunda e unha terceira lingua estranxeira |
D4 |
Resolución de problemas |
D10 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade |
D14 |
Motivación pola calidade |
D17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |
D18 |
Creatividade |
D22 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |