|
B2 |
Con02: Coñecer e comprender os conceptos fundamentais das teorías pragmáticas e adaptalos á docencia en segundas linguas. |
|
B4 |
Con04: Analizar e seleccionar procedementos de planificación, xestión e avaliación adecuados a cada proceso de ensino-aprendizaxe de español LLE/L2. |
|
B6 |
Con06: Identificar e describir os principais problemas que presenta o léxico na ensino-aprendizaxe de español LLE/L2. |
|
B8 |
Con08: Identificar os principais fenómenos de variación do español e examinar o seu tratamento no ensino de español LLE/L2. |
|
B10 |
Con10: Aplicar a metodoloxía de traballo baseada en datos de corpus e operar con distintos tipos de corpus empregados na ensino-aprendizaxe de segundas linguas. |
|
B12 |
Con12: Distinguir os enfoques lingüísticos e os modelos pedagóxicos no ensino do español en función de diferentes contextos determinados por factores socioculturais dos aprendientes. |
|
B14 |
Con14: Seleccionar os procedementos adecuados para adaptar a docencia de español LLE/L2 a falantes de linguas signadas. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
H/D01: Comparar e valorar diferentes orientacións metodolóxicas aplicadas á ensino-aprendizaxe de segundas linguas. |
|
C2 |
H/D02: Integrar fenómenos pragmáticos nas propostas didácticas de ensino de español LLE/L2. |
|
C3 |
H/D03: Relacionar os procesos de ensino-aprendizaxe coa dimensión social das linguas. |
|
C4 |
H/D04: Utilizar distintas técnicas, recursos e criterios didácticos para organizar e xestionar os procesos de ensino-aprendizaxe de segundas linguas. |
|
C5 |
H/D05: Describir de forma clara e pedagóxica cuestións gramaticais relevantes para a aprendizaxe do español LLE/L2. |
|
C6 |
H/D06: Describir de forma clara e pedagóxica problemas léxicos do español asociados á súa aprendizaxe como LLE/L2. |
|
C7 |
H/D07: Elaborar propostas didácticas adaptadas a distintos contextos de ensino-aprendizaxe de español LLE/L2. |
|
C8 |
H/D08: Desenvolver actitudes respectuosas cara ás variedades do español como manifestación da súa diversidade lingüística e cultural. |
|
C9 |
H/D9: Deseñar e utilizar propostas didácticas adecuadas para a ensino-aprendizaxe do español con fins específicos. |
|
C10 |
H/D10: Adaptar para falantes de linguas signadas as actividades e os materiais para a ensino-aprendizaxe de español LLE/L2. |
|
C11 |
H/D11: Realizar propostas didácticas baseadas no emprego de datos de corpus. |
|
C12 |
H/D12: Manexar e analizar críticamente fontes de documentación científica, bibliográfica ou dixital no ámbito do ensino de español LLE/L2. |
|
C13 |
H/D13: Analizar, adaptar e elaborar materiais para o ensino de español LLE/L2. |
|
C14 |
H/D14: Deseñar actividades, tarefas e unidades didácticas que desenvolvan as diferentes actividades comunicativas da lingua. |
|
C15 |
H/D15: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita. |
|
C16 |
H/D16: Deseñar e desenvolver proxectos docentes innovadores ou proxectos de investigación nalgunha das áreas do ensino de español LLE/L2. |
|
C17 |
H/D17: Identificar e avaliar críticamente, mediante observación participante, a planificación, estrutura e execución dunha clase de español LLE/L2. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Comp01: Saber utilizar os coñecementos teórico-prácticos adquiridos sobre ensino-aprendizaxe de segundas linguas no ámbito docente ou noutras contornas profesionais |
|
D2 |
Comp02: Resolver problemas ligados á ensino-aprendizaxe de segundas linguas en contextos máis amplos e multidisciplinares. |
|
D3 |
Comp03: Formular xuízos e propoñer solucións a problemas do ensino de segundas linguas baseándose en teorías e métodos que sexan respectuosos coa diversidade lingüística e sociocultural dos aprendientes. |
|
D4 |
Comp04: Saber transmitir a un público especializado e non especializado os resultados da investigación no ámbito da ensino-aprendizaxe de linguas. |
|
D5 |
Comp05: Desenvolver novos métodos de traballo adaptados ao ámbito do ensino de español LLE/L2. |
|
D6 |
Comp06: Posuír autonomía para traballar en equipo e participar en proxectos de investigación e colaboracións científicas ou tecnolóxicas no ámbito do español LLE/L2. |