Guia docente 2025_26
Facultade de Filoloxía e Tradución
Máster Universitario en Ensino do Español como Lingua Estranxeira ou Segunda Lingua
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe
Sinale B Código Coñecementos
  B1 Con01: Identificar e diferenciar as orientacións metodolóxicas empregadas na ensino-aprendizaxe de segundas linguas e os factores que interveñen nestes procesos.
  B2 Con02: Coñecer e comprender os conceptos fundamentais das teorías pragmáticas e adaptalos á docencia en segundas linguas.
  B3 Con03: Identificar e distinguir os modelos sociolingüísticos e aplicalos ao ensino de segundas linguas.
  B4 Con04: Analizar e seleccionar procedementos de planificación, xestión e avaliación adecuados a cada proceso de ensino-aprendizaxe de español LLE/L2.
  B5 Con05: Identificar e describir os principais problemas que presenta a gramática na ensino-aprendizaxe de español LLE/L2.
  B6 Con06: Identificar e describir os principais problemas que presenta o léxico na ensino-aprendizaxe de español LLE/L2.
  B7 Con07: Distinguir os diferentes métodos manexados nos procesos de creación de materiais para o ensino de español LLE/L2: análise, selección, avaliación e adaptación.
  B8 Con08: Identificar os principais fenómenos de variación do español e examinar o seu tratamento no ensino de español LLE/L2.
  B9 Con9: Coñecer e comprender as metodoloxías e recursos para desenvolver a competencia dos aprendientes nas catro actividades comunicativas da lingua: comprensión, expresión, interacción e mediación.
  B10 Con10: Aplicar a metodoloxía de traballo baseada en datos de corpus e operar con distintos tipos de corpus empregados na ensino-aprendizaxe de segundas linguas.
  B11 Con11: Coñecer os fundamentos teórico-prácticos do ensino do español con fins específicos.
  B12 Con12: Distinguir os enfoques lingüísticos e os modelos pedagóxicos no ensino do español en función de diferentes contextos determinados por factores socioculturais dos aprendientes.
  B13 Con13: Seleccionar e utilizar materiais e recursos relacionados co ensino de español LLE/L2.
  B14 Con14: Seleccionar os procedementos adecuados para adaptar a docencia de español LLE/L2 a falantes de linguas signadas.
Sinale C Código Habilidades
  C1 H/D01: Comparar e valorar diferentes orientacións metodolóxicas aplicadas á ensino-aprendizaxe de segundas linguas.
  C2 H/D02: Integrar fenómenos pragmáticos nas propostas didácticas de ensino de español LLE/L2.
  C3 H/D03: Relacionar os procesos de ensino-aprendizaxe coa dimensión social das linguas.
  C4 H/D04: Utilizar distintas técnicas, recursos e criterios didácticos para organizar e xestionar os procesos de ensino-aprendizaxe de segundas linguas.
  C5 H/D05: Describir de forma clara e pedagóxica cuestións gramaticais relevantes para a aprendizaxe do español LLE/L2.
  C6 H/D06: Describir de forma clara e pedagóxica problemas léxicos do español asociados á súa aprendizaxe como LLE/L2.
  C7 H/D07: Elaborar propostas didácticas adaptadas a distintos contextos de ensino-aprendizaxe de español LLE/L2.
  C8 H/D08: Desenvolver actitudes respectuosas cara ás variedades do español como manifestación da súa diversidade lingüística e cultural.
  C9 H/D9: Deseñar e utilizar propostas didácticas adecuadas para a ensino-aprendizaxe do español con fins específicos.
  C10 H/D10: Adaptar para falantes de linguas signadas as actividades e os materiais para a ensino-aprendizaxe de español LLE/L2.
  C11 H/D11: Realizar propostas didácticas baseadas no emprego de datos de corpus.
  C12 H/D12: Manexar e analizar críticamente fontes de documentación científica, bibliográfica ou dixital no ámbito do ensino de español LLE/L2.
  C13 H/D13: Analizar, adaptar e elaborar materiais para o ensino de español LLE/L2.
  C14 H/D14: Deseñar actividades, tarefas e unidades didácticas que desenvolvan as diferentes actividades comunicativas da lingua.
  C15 H/D15: Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita.
  C16 H/D16: Deseñar e desenvolver proxectos docentes innovadores ou proxectos de investigación nalgunha das áreas do ensino de español LLE/L2.
  C17 H/D17: Identificar e avaliar críticamente, mediante observación participante, a planificación, estrutura e execución dunha clase de español LLE/L2.
Sinale D Código Competencias
  D1 Comp01: Saber utilizar os coñecementos teórico-prácticos adquiridos sobre ensino-aprendizaxe de segundas linguas no ámbito docente ou noutras contornas profesionais
  D2 Comp02: Resolver problemas ligados á ensino-aprendizaxe de segundas linguas en contextos máis amplos e multidisciplinares.
  D3 Comp03: Formular xuízos e propoñer solucións a problemas do ensino de segundas linguas baseándose en teorías e métodos que sexan respectuosos coa diversidade lingüística e sociocultural dos aprendientes.
  D4 Comp04: Saber transmitir a un público especializado e non especializado os resultados da investigación no ámbito da ensino-aprendizaxe de linguas.
  D5 Comp05: Desenvolver novos métodos de traballo adaptados ao ámbito do ensino de español LLE/L2.
  D6 Comp06: Posuír autonomía para traballar en equipo e participar en proxectos de investigación e colaboracións científicas ou tecnolóxicas no ámbito do español LLE/L2.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000