Guia docente 2022_23
Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Planificación estratéxica
   Avaliación
  Descrición Cualificación Competencias Avaliadas
Aprendizaxe colaborativa Organización de pequenos grupos mixtos e heteroxéneos onde os alumnos traballen de forma coordinada entre si para desenvolver tarefas prácticas que lles permite enriquecer a súa aprendizaxe ao compartir diferentes puntos de vistas e perspectivas de enfocar os proxectos 30 CB1
CB2
CB3
CG1
CG2
CE1
CE2
CE8
CE9
CE10
CE11
CE14
Aprendizaxe baseado en proxectos Para a valoración final da materia, os alumnos/*as deberán realizar un proxecto que pode ser individual ou pequenos grupos dirixidos no que poderán pór en práctica os contidos apresos nos seminarios e talleres 60 CB1
CB2
CB3
CG1
CG2
CG3
CG4
CG5
CG6
CE2
CE3
CE8
Seminario Os seminarios son sesións nas que se mostrarán e analizasen casos reais relacionados coa materia 10 CB3
CG5
CE3
CE5
CE8
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<*p>Para a cualificación final terase en conta a orixinalidade e formulación do caso así como a súa resolución.&*nbsp;<*p>Os alumnos elaborarán un traballo que será de aplicación ao longo do tres bloques que conforman a materia desde a creación e identidade de marca até a elaboración do seu correspondente *briefing de campaña
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000