Guia docente 2018_19
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Teoría e práctica da comunicación televisiva
   Contidos
Tema Subtema
1. HISTORIA DA TELEVISIÓN. OS PRIMEIROS ANOS - Orixes tecnolóxicas da televisión
- Primeiros modelos televisivos: Europa vs. Estados Unidos
- Orixe e influencias dos contidos televisivos
- Programacións televisivas nos primeiros anos
- Primeiros pasos da investigación académica: os Television Studies
2. TECNOLOXÍA TELEVISIVA BÁSICA - Captación de imaxe e son: iluminación, cámaras, soportes e microfonía
- Equipamento de plató e control de realización
- Emisión e recepción, sistemas de televisión
3. PRODUCIÓN DE CONTIDOS TELEVISIVOS - Os xéneros televisivos
- Etapas da produción audiovisual
- Desenvolvemento de proxectos publicitarios para televisión e de contidos televisivos
- Documentación básica para a presentación de proxectos
4. ESTRUTURA DO SECTOR TELEVISIVO - Actores públicos e privados do sector televisivo
- A regulación dos contidos televisivos: organismos e normas
- Tipoloxía dos operadores de televisión
5. O NEGOCIO TELEVISIVO - Modelos de negocio
- O modelo publicitario
- Medición de audiencias en televisión: conceptos clave e estatísticas
- Publicidade en televisión: tipoloxía, características e condicionantes
- Estratexias de programación en televisión
- Novas ventás de difusión de contidos audiovisuais
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000