Guia docente 2023_24
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Literatura infantil e xuvenil
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Elaboración e presentación dos resultados das actividades propostas (mapas conceptuais, infografías, píldoras educativas, recursos...), a partir de diferentes cuestións abordadas na materia. Entre outros aspectos, valorarase o rigor, a exposición e a creatividade.
10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Cartafol/dossier Recompilación de textos e outros materiais de síntese, análise, crítica, creación... asociados ás aulas teóricas e prácticas. Entre outros aspectos, valorarase o rigor, a exposición e a creatividade. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Seminario A partir da selección de lecturas literarias, realizarase unha reescritura textual, que ha de ser dramatizada. Para a súa valoración seguirase unha guía detallada, con dimensións que abordan a parte textual, de representación, relación con outras expresións e traballo grupal. 20 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Obradoiro Realización de actividades orientadas á adquisición de coñecementos e habilidades ao redor de prácticas que motiven a formación dun lector competente e o hábito lector (seleccións lectoras, lecturas dialóxicas, a escrita creativa...). Para a súa avaliación empregaranse rúbricas específicas. 10 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
Exame de preguntas de desenvolvemento Probas sobre contidos da materia. 20 A1
A2
A3
A4
A5
C1
C3
C7
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D20
Proxecto Deseño e dotación dunha biblioteca de aula para a Educación Primaria, que contribúa aos procesos de ensino-aprendizaxe, especialmente, aqueles vinculados coa lectura. Para a súa valoración empregarase unha rúbrica específica. 30 A1
A2
A3
A4
A5
B2
B3
B4
C1
C3
C7
C22
C44
C45
C48
D1
D2
D3
D12
D18
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Alumnado
que opte pola metodoloxía de avaliación continua (80% de asistencia):

Para
superar a materia será requisito imprescindible aprobar cada un dos traballos
que se indiquen, o proxecto de biblioteca de aula e o exame.

Tamén
se terá en conta a participación en eventos científicos (Congresos, Seminarios,
Xornadas...).

De
non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán de novo
avaliadas na convocatoria de xullo.

Alumnado
que opte pola metodoloxía de avaliación global:

Será
avaliado mediante as mesmas probas e traballos expostos para o alumando
presencial. Para a súa realización contará con documentos-guía no Moovi e as correspondentes adaptacións.

Comunicaralle
á persoa docente a súa decisión de aterse á metodoloxía de avaliación global
nas primeiras seis semanas de inicio do cuadrimestre para marcar un plan de
traballo.

As
datas oficiais dos exames pódense consultar na páxina web da facultade (http://fcced.uvigo.es/gl/docencia/exames).

 

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000