Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Ciencias experimentais
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Materia Ciencias experimentais Código P02G120V01302
Titulación
Grao en Educación Primaria
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2 1c
Lingua de impartición
Prerrequisitos
Departamento Didácticas especiais
Coordinador/a
Serralle Marzoa, Jose Francisco
Correo-e jfserralle@uvigo.es
Profesorado
Serralle Marzoa, Jose Francisco
Web
Descrición xeral Se tomamos en consideración os referentes que neste momento existen acerca das
tendencias ao redor da titulación que marca o EEES, como son o estudo das
competencias específicas de formación disciplinar e profesional do Libro Branco
(ANECA) do Título de Grao de Maxisterio na área de ciencias experimentais, obsérvase
que as competencias máis valoradas aluden a aspectos vinculados directamente co
desenvolvemento didáctico da área, xunto á imprescindible formación e coñecemento
dos contidos do propio currículo de Ciencias da EP. As competencias específicas para
a área de Ciencias Experimentais, exponse en termos de obxectivos na proposta de
Título Universitario de Grao segundo RD 55/2005, de 21 de xaneiro de Mestre de EP.
Neste contexto normativo, as universidades van seguir sendo competentes na
formación inicial do profesorado e van seguir contribuíndo substancialmente ao perfil
profesional do profesorado novel de EP.

No presente curso continuarase coa experimentación do Proxecto de Innovación: "DESEÑO E IMPLANTACIÓN DE PROCEDEMENTOS E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN EN GRAOS E POSGRAOS A TRAVÉS DA PLATAFORMA TEMA: CUESTIONARIOS KPSI, RÚBRICAS E MAPAS CONCEPTUAIS EN FORMATO DIXITAL" (Pendente de Resolución Reitoral), consistente en:
Neste marco proponse o deseño e implantación de procedementos que inciden no proceso de aprendizaxe (avaliación formativa e formadora, na que o alumnado é corresponsable) a través dos seguintes instrumentos: Cuestionarios ou formularios Knowledge and Prior Study Inventory (KPSI), Rúbricas ou matrices de valoración e Mapas Conceptuais. Todos eles están inseridos na combinación entre o traballo cooperativo e o individual, pois se ben os procesos de aprendizaxe teñen lugar socialmente, a aprendizaxe é individual. No caso dos Mapas Conceptuais tamén se utilizan como probas de execución ou realización.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000