Guia docente 2023_24
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Antropoloxía: Antropoloxía da arte
   Plan de Continxencias
 
Descrición
=== MEDIDAS EXCEPCIONAIS PLANIFICADAS ===
Ante a incerta e imprevisible evolución da alerta sanitaria provocada pola **COVID- 19, a Universidade establece unha planificación extraordinaria que se activará no momento en que as administracións e a propia institución determíneno atendendo a criterios de seguridade, saúde e responsabilidade, e garantindo a docencia nun escenario non presencial ou non totalmente presencial. Estas medidas xa planificadas garanten, no momento que sexa preceptivo, o desenvolvemento da docencia dunha maneira mais áxil e eficaz ao ser coñecido de antemán (ou cunha ampla antelación) polo alumnado e o profesorado a través da ferramenta normalizada e institucionalizada das guías docentes **DOCNET.


=== ADAPTACIÓN DAS METODOLOXÍAS ===
* Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías docentes especificadas, tanto no caso de **semi-**prensencialidade como de non **presencialidade.


* Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifican as metodoloxías docentes.
No caso de suspensión da docencia presencial ou en situación de **semipresencialidade, adaptarase a súa aplicación a sistemas de comunicación **online (campus remoto, **email, **Moovi,…).

* Mecanismo non presencial de atención ao alumnado (**titorías)
O alumnado será atendido vía correo electrónico ou, previa cita a **requerimento do /da *estudante ou do/da docente, a través de videoconferencia no Campus Remoto.
Fernando **Casás: Sala 1702
Carmen Lage: Sala 724
Juan *Luís **Moraza: Sala 1702


* Modificacións (procederse) dos contidos a impartir
Non cambian os contidos, pero si o *espazo e a forma de impartilos. No caso de decretarse un peche do centro por emerxencia sanitaria, as prácticas artísticas na aula terían que trasladarse de maneira excepcional o *espazo doméstico. O desenvolvemento dos traballos adaptaríanse as condicións de recursos técnicos e materiais dispoñibles. O estudante traballaría documentando **fotográficamente o proceso e o resultado da súa aprendizaxe. As profesoras poderían desenvolver o seguimento da aprendizaxe do estudante no Campus Remoto.

* Bibliografía adicional para facilitar a auto-aprendizaxe
Non hai bibliografía adicional de **autoaprendizaxe

* Outras modificacións
Mantéñense as porcentaxes e metodoloxías de avaliación.
* Información adicional
No caso de suspensión da docencia presencial, valorarase o nivel de participación nas distintas actividades non *presenciais (clases e seminarios **online, foros de discusión, presentacións por parte do alumnado, **etc,…)

* Bibliografía adicional para facilitar el auto-*aprendizaxe
Non hai bibliografía adicional de **autoaprendizaxe

* Outras **modificacions

=== ADAPTACIÓN DE LA *AVALIACIÓN ===
Manteranse as porcentaxes e as metodoloxías de avaliación.
* Información adicional
No caso de suspensión da docencia presencial, valorarase o nivel de participación nas distintas actividades non presenciais (clases e seminarios **online, foros de discusión, presentacións por parte do alumnado, **etc,…)
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000