2. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
|
A4
|
B3 B11
|
4. Relacionar teoría e práctica coa realidade da aula e do centro. |
|
A2 A5 A9 A11
|
B7 B8 B16 B17
|
6. Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A12
|
B1 B2 B7 B8 B9 B13 B14 B17 B20 B21
|
8. Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A7 A10 A11 A12
|
B7 B8 B9 B11 B17 B18 B21
|