Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma |
A participación activa e implicación na resolución de exercicios e actividades didácticas serán obxecto de avaliación continua. |
10 |
Presentacións/exposicións |
Evaluación global do proceso de aprendizaxe e a adquisición de competencias e coñecimentos mediante exposicións por parte do aumnado ante o docente e/ou un grupo de estudantes de un tema sobre contidos da materia ou dos resultados dun traballo, exercicio, proxecto...Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo. O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
<br>Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita… |
40 |
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Probas para a avaliación que inclúen actividades, problemas ou exercicios prácticos a resolver. Os alumnos deben dar resposta á actividade formulada, aplicando os coñecementos teóricos e prácticos da materia. |
40 |