No obradoiro de creatividade buscaremos producir ideas, desenvolver conceptos, descubrir opcións novas, orixinais, útiles e que satisfagan ao alumnado e a colectividade. Un dos principios básicos que se van a tratar de seguir é a estimulación da capacidade creativa, potenciando o seu desenvolvemento e mellora.
Para promover o seu desenvolvemento utilizaremos distintas técnicas experimentais e outras máis coñecidas como os mapas mentais. Os procedementos prácticos levarán a efecto mediante a representación gráfica de ideas, temas, proxectos, etc.
35
A1 A2 A3 A4 A5
B11
C12 C29 C41 C55 C59 C63 C64
D2 D9 D16 D21
Traballo tutelado
Como principais obxectivos no taller de creatividade buscarase o acto de innovar baixo a supervisión docente, de producir obras de arte creativas desde el enxeño, a capacidade de atopar solucións orixinais e a vontade de facer modificacións e asociacións entre ideas para transformar os obxectos, dando lugar a outro novos pero sempre seguindo directrices orientativas.
20
A1 A2 A3 A4 A5
C1 C12 C25 C29 C59 C62
D1 D2 D7 D13 D15 D16 D20
Prácticas de campo
O alumno é animado a explorar, descubrir e inventar en entornos exteriores. Nos espazos abertos, o alumno experimentará unha maior liberdade creativa, usando a arte como medio de descubrimento, mentres o profesor guía a súa investigación de forma estruturada. A obra de arte resultante destas prácticas de campo concretará as estratexias e conclusións que guiaron ao descubrimento.
10
A1 A2 A3 A4 A5
C12 C61
D2 D9 D17
Estudo previo
Buscamos xerar dunha forma rápida métodos de innovar de forma positiva, resolver problemas artísticos desde o descubrimento, desde un pensamento distinto, diverxente, lateral pero fundamentado. O alumno antes de acometer unha obra deberá entender os seus obxectivos, cualificalos mediante esquemas. Partirá da base de que aínda sen atopar unha solución xerará uns principios dos estudos previos dos que poida deducir algo.
10
A1 A2 A3 A4 A5
B11
C34 C55
D1 D7 D15 D16
Lección maxistral
Seguiremos o procedemento de elaboración teórica con medios auxiliares, estratexias, principios e normas para atopar vías de solución e guiar a expresión plástica. Como parte destes principios, daremos suxestións para atopar solucións, pautas e métodos que rematen coa solución final.
Proba teórica
25
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B7
C12 C41 C61 C62 C63 C64
D5 D8 D13 D16 D20 D21
Outros comentarios sobre a Avaliación
Os alumnos que non asistisen a clase regularmente están obrigados a entregar todos os traballos pendentes ou non entregados do curso para poder superar a materia. Con independencia da súa asistencia ou non ás clases, o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación.
As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, polo tanto, nese curso académico.
As datas dos exames están establecidas na Web da Facultade.
En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT)
Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.
Universidade de Vigo
|
Rectorado |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000