Guia docente 2024_25
Facultad de Educación y Trabajo Social
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Obradoiro de creatividade artística
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Obradoiro No obradoiro de creatividade buscaremos producir ideas, desenvolver conceptos, descubrir opcións novas, orixinais, útiles e que satisfagan ao alumnado e a colectividade. Un dos principios básicos que se van a tratar de seguir é a estimulación da capacidade creativa, potenciando o seu desenvolvemento e mellora.
Para promover o seu desenvolvemento utilizaremos distintas técnicas experimentais e outras máis coñecidas como os mapas mentais. Os procedementos prácticos levarán a efecto mediante a representación gráfica de ideas, temas, proxectos, etc.
35 A1
A2
A3
A4
A5
B11
C12
C29
C41
C55
C59
C63
C64
D2
D9
D16
D21
Traballo tutelado Como principais obxectivos no taller de creatividade buscarase o acto de innovar baixo a supervisión docente, de producir obras de arte creativas desde el enxeño, a capacidade de atopar solucións orixinais e a vontade de facer modificacións e asociacións entre ideas para transformar os obxectos, dando lugar a outro novos pero sempre seguindo directrices orientativas. 20 A1
A2
A3
A4
A5
C1
C12
C25
C29
C59
C62
D1
D2
D7
D13
D15
D16
D20
Prácticas de campo O alumno é animado a explorar, descubrir e inventar en entornos exteriores. Nos espazos abertos, o alumno experimentará unha maior liberdade creativa, usando a arte como medio de descubrimento, mentres o profesor guía a súa investigación de forma estruturada. A obra de arte resultante destas prácticas de campo concretará as estratexias e conclusións que guiaron ao descubrimento. 10 A1
A2
A3
A4
A5
C12
C61
D2
D9
D17
Estudo previo Buscamos xerar dunha forma rápida métodos de innovar de forma positiva, resolver problemas artísticos desde o descubrimento, desde un pensamento distinto, diverxente, lateral pero fundamentado.
O alumno antes de acometer unha obra deberá entender os seus obxectivos, cualificalos mediante esquemas. Partirá da base de que aínda sen atopar unha solución xerará uns principios dos estudos previos dos que poida deducir algo.
10 A1
A2
A3
A4
A5
B11
C34
C55
D1
D7
D15
D16
Lección maxistral Seguiremos o procedemento de elaboración teórica con medios auxiliares, estratexias, principios e normas para atopar vías de solución e guiar a expresión plástica. Como parte destes principios, daremos suxestións para atopar solucións, pautas e métodos que rematen coa solución final.
Proba teórica
25 A1
A2
A3
A4
A5
B1
B7
C12
C41
C61
C62
C63
C64
D5
D8
D13
D16
D20
D21
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os alumnos que non asistisen a clase regularmente están obrigados a entregar todos os traballos pendentes ou non entregados do curso para poder superar a materia. Con independencia da súa asistencia ou non ás clases, o alumnado gozará de condicións equivalentes de avaliación.

As partes da materia superadas na 1ª oportunidade, non serán obxecto de avaliación na 2ª, considerándose aprobadas, polo tanto, nese curso académico.

As datas dos exames están establecidas na Web da Facultade.

En coherencia co carácter inclusivo que caracteriza a Facultade de Educación e Traballo social, esta guía poderá ser adaptada para atender ás necesidades específicas de apoio educativo que presente o alumnado adscrito ao programa PIUNE (PAT) 

Coa finalidade de favorecer a conciliación da vida laboral e a formación académica, os contidos, planificación, recursos metodolóxicos e sistema de avaliación adaptaranse para alumnado do curso ponte garantindo, en todo caso, a consecución das competencias e resultados de aprendizaxe establecidos neste documento. Abrirase un cartafol específico na plataforma Moovi na cal se informará das tarefas e probas de avaliación que guiarán o desenvolvemento desta materia para alumnado do curso ponte ou profesionais en exercicio.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000