A creatividade e a análise das formas |
A investigación e a creatividade dirixida a repertorios artísticos e orientadas á educación infantil.
A investigación didáctica no referente á imaxinación na obra artística.
Metodoloxías para xerar obras creativas, orixinais e estéticas.
Incorporación didáctica das tecnoloxías da información e da comunicación e de todos os novos métodos informáticos aplicables na aula a este nivel.
A creatividade como mellora da intelixencia persoal e de progreso da sociedade: descubrimento de pautas estéticas na obra de arte.
A imaxinación nas estruturas tridimensionais e nos traballos de volume creativo. Xeración de novas ideas e conceptos artísticos, de novas asociacións entre ideas e de conceptos coñecidos, como produtores de solucións orixinais.
A investigación e a creatividade dirixida.
A incorporación do xogo na creatividade. |
Modelos de investigación e de creatividade |
Procedemento para o desenvolvemento de novas ideas e conceptos artísticos, de novas asociacións entre ideas e conceptos coñecidos, como produtores de solucións orixinais.
Ensinar a utilizar a creatividade como mellora da intelixencia persoal e de progreso da sociedade: descubrimento de pautas estéticas na obra de arte.
Modelos de investigación e de creatividade.
Elaboración artística e didáctica para o esenvolvemento do enxeño, da inventiva, do pensamento orixinal e da imaxinación construtiva.
Técnicas para xerar e avaliar ideas.
Interpretación didáctica de obras artísticas na historia.
Soporte teórico práctico e coñecemento da técnica.
Modos de potenciar o pensamento diverxente e creativo.
Estudos creativos do debuxo e cor dende a didáctica.
Psicoloxía da creatividade.
Creatividade artística versus científica.
Ideas e teorías da creatividade innata. |
Investigación e creación na obra de arte |
Desenvolvemento de mecanismos de produción de ideas, conceptos, de descubrimentos novos, orixinais e útiles.
Estudo da inventiva e a súa relación coa didáctica das artes.
Estudo de criterios para examinar cando unha obra é creativa.
Optimización dos procesos creativos, estudo da calidade da obra respecto á novidade que ofrece.
Investigación, creación e innovación.
As técnicas para o desenvolvemento da orixinalidade na obra de arte: principio de adaptabilidade e posibilidades de realización concreta.
Traballo de produción de ideas, conceptos, descubrimentos novos, orixinais e útiles, estéticos.
Estudo da inventiva e didáctica nas nas Artes.
Estudo de criterios para examinar cando unha obra é creativa.
Optimización dos procesos creativos, estudo da calidade da obra respecto á novidade que ofrece. Investigación, creación e innovación.
A creatividade dende unha perspectiva cultural e social. |