Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Estudos/actividades previos Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento, atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica. A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos, elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento.
Prácticas externas Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento, atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica. A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos, elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento.
Obradoiros Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento, atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica. A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos, elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento.
Traballos tutelados Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento, atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica. A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos, elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento.
Sesión maxistral Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento, atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica. A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos, elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000