Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Didáctica da expresión plástica e visual
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües.
saber
saber facer
B7
B13
B17
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad e que atendan a a igualdade de xénero, a equidad e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá.
saber
saber facer
A5
A9
B9
B15
B21
Coñecemento dos materiais e dos seus procesos derivados de creación e/ou produción. Coñecemento dos instrumentos e métodos de experimentación en arte. Capacidade para xerar e gestionar a produción artística Capacidade de aplicar profesionalmente tecnoloxías específicas Capacidade de documentar a produción artística Capacidade de determinar o sistema de presentación adecuado para as calidades artísticas específicas dunha obra de arte Habilidades para a creación artística e capacidade de construír obras de arte
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A5
A9
B1
B2
B8
B15
B17
Coñecemento dos procesos da creación e da produción artística. Coñecemento dos modos de investigación nas artes. Capacidade para aplicar os coñecementos técnicos e dos procedementos para o desenvolvemento da práctica artística. Capacidade para a organización dun sistema creativo innovador. Capacidade para a presentación e exposición de proxectos artísticos. Capacidade para a elaboración de textos relacionados co traballo realizado sobre unha cuestión artística. Capacidade para buscar, analizar e incorporar recursos desde outros ámbitos e aplicalo logo aos ámbitos artísticos e da creatividade. Capacidade para elaborar un anteproyecto que se poida concretar logo nun proxecto no aula. Capacidade para contextualizar o traballo realizado, dando a razón do fundamento dos principios do mesmo. Capacidade para documentar o traballo realizado, saber investigar nas fontes e saber aplicalo ao traballo de propia creación. Capacidade para a análise e a avaliación de proxectos, así como saber extrapolarlo a ámbitos das artes.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A3
A7
A11
B1
B2
B7
B8
B9
B16
B17
Capacidade para a autoevaluación e de valoración de todos os procedementos artísticos, dos seus principios e dos seus obxectivos. Habilidade para captar estímulos susceptibles de ser incorporados á creación. Habilidade para gestionar a información necesaria na elaboración de proxectos artísticos. Habilidade para suscitar procesos de investigación e creación en arte. Coñecemento da teoría e do discurso actual da arte, así como o pensamento actual dos artistas a través das súas obras e textos. Coñecemento do vocabulario, códigos, e dos conceptos inherentes ao ámbito artístico. Coñecemento do vocabulario e dos conceptos propios a cada técnica artística particular. Coñecemento de métodos de produción e técnicas artísticas.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A3
A5
A9
B1
B3
B6
B13
B17
Deseñar, planificar e evaluar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
saber
saber facer
A1
A3
A4
A6
A9
A10
A12
B1
B2
B4
B6
B9
B11
B13
B14
B16
B18
B19
B21
Desenvolver e evaluar contidos do currículo mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias artísticas correspondentes nos estudantes.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
B1
B5
B9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000