Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
CG4 Capacidade para resolver problemas coa iniciativa e visualizar, comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e habilidades no campo da enxeñaría biomédica. |
B2 |
CG1 Capacidade para deseñar, desenvolver, implementar, xestionar e mellorar produtos e procesos nas diferentes áreas do Enxeñaría biomédica, mediante técnicas analíticas, computacionais ou experimentais apropiadas. |
C34 |
CE34 Analizar, modelar, deseñar e levar a cabo dispositivos, sistemas, compoñentes ou procesos de Enxeñería Biomédica. |
D2 |
CT2 Resolución de problemas. |
D3 |
CT3 Comunicación oral e escrita de coñecementos. |
D6 |
CT6 Aplicación da informática no ámbito de estudo. |
D8 |
CT8 Toma de decisións. |
D9 |
CT9 Aplicar coñecementos. |
D10 |
CT10 Aprendizaxe e traballo autónomos. |
D13 |
CT13 Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega |
D14 |
CT14 Creatividade. |
D17 |
CT17 Traballo en equipo. |
D20 |
CT20 Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |