Código |
Descrición |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo |
B1 |
Capacidade de estructurar, analizar e sintetizar información para localizar problemas, mellora ou innovacións, identificar as súas causas/impacto, e propoñer e implantar acción con unha visión global e sostible |
B3 |
Adquirir destrezas en comunicación oral e escrita para difundir plans e decisións tomadas |
B4 |
Adquirir da habilidade de traballar en equipo baixo unha perspectiva multidepartamental (dentro da empresa) e multiempresa nun contexto de cadeas de subministración globales e sostibles |
C9 |
Coñecer e identificar os aspectos máis relevantes do deseño e xestión da rede de transporte de mercadorías, nos seus diferentes modos, desenvolvendo a capacidade para deseñar, innovar, avaliar e implementar alternativas / melloras na devandita rede desde unha perspectiva global e sostible da cadea de subministración |
D1 |
Ter capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de acadar unha sociedade máis xusta e igualitaria. |