Guia docente 2024_25
Facultad de Filología y Traducción
Máster Universitario en Estudos Ingleses Avanzados e as súas Aplicacións
 Materias
  Modelos de interpretación literario-cultural nos países de fala inglesa
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Debate Participación en debates na aula. Os debates buscarán o entendemento crítico das teorías culturais e literarias así como a imparcialidade e a receptividade a enfoques críticos diferentes aos nosos. 20 C12
C15
C22
D5
D6
D11
D13
Presentación Presentacións : o estudantado deberá realizar 2 presentacións orais asignadas que buscarán o entendemento crítico das teorías culturais e literarias .
Presentación 1: "case study" (caso práctico)
Presentación 2: "leading discussion" (artigo teórico)
40 A1
A3
A4
A5
B4
C12
C15
C22
C26
D5
D6
D11
D13
Traballo Os 2 traballo escritos refirense estrictamente aos "transcripts" de sendas presentacións orais e deberán ser entregados unha semana máis tarde da data de cada presentación. Teñen como obxectivo principal amosar un uso correcto dos materiais bibliográficos pautados e o cumplimento de tódolos requisitos académicos estructurais e formais. 40 A1
A3
A4
A5
B1
B4
C12
C15
C19
C22
C26
D1
D4
D5
D6
D10
D17
D20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Os traballos escritos poderán ser revisados con Turnitin para detectar citas incorrectas, plaxio ou calqueira outro tipo de fraude. A copia ou plaxio total ou parcial en cualquera tipo de traballo ou examen suporá un 0 nesa proba. Alegar descoñecemento do que supón un plaxio non eximirá ao alumnado da súa responsabilidade neste aspecto.

Ao comezo do curso se indicarán aquelas lecturas de carácter obligatorio nas que se basearán os debates de aula e as presentacións.

Primeira edición das actas:

Participación en debates na clase: 20% Presentación 1 (40%) +  Presentación 2 (40%). Para a avaliación do curso teranse en conta as habilidades escritas e orales en inglés, a capacidade de articular unha hipótese e a súa discusión, asistencia e participación na clase.

Segunda edición das actas:

Os estudiantes que non aproben na primeira edición das actas poderán volver a presentarse na segunda edición das actas, na data acordada coa profesora. Entón, terán que demostrar que adquiriron as habilidades para cada módulo por medio de dous tipos de avaliación: un proxecto supervisado co mesmo valor de porcentaxe e características que o da primeira edición das actas e, ademáis, os exercicios acordados coa profesora como sustitución das outras actividades do módulo.

Alumnado non presencial:

Os estudantes que non asisten ás clases presentarán un traballo final escrito que contará o 100% da nota final.

"A persoa docente poderá facer unha proba de avaliación alternativa a maiores das contempladas nesta guía en caso de que sospeite de que algún traballo (oral ou escrito) ou exame (oral ou escrito) se teña feito total ou parcialmente usando ferramentas de Intelixencia Artificial sen telo declarado. 

Neste sentido, dada a imposibilidade de probar a utilización da IA, a mera sospeita por parte da persoa docente será condición suficiente como para que a proba suxeita a xuízo se anule e se substitúa pola proba alternativa, que se realizará en data e hora establecida pola persoa docente."

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000