Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Dominio de linguas estranxeiras |
C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
C4 |
Coñecer norma e usos das linguas de traballo |
C10 |
Capacidade de traballo en equipo |
C18 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
C27 |
Capacidade de razoamento crítico |
C30 |
Coñecemento de idiomas |
D2 |
Coñecemento dunha segunda e unha terceira lingua estranxeira |
D4 |
Resolución de problemas |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D9 |
Razoamento crítico |
D10 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade |
D12 |
Traballo en equipo |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D17 |
Comprensión doutras culturas e costumes |
D22 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
D23 |
Capacidade de traballo individual |