Guia docente 2024_25
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Pedagoxía da educación física e o deporte
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Presentación Avaliarase a claridade, profundidade e capacidade expositiva oral coa que
se presente o traballo, diante da clase, así como a participación e actitude.
10 C1
C2
C3
C4
C11
C12
C13
C18
D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D20
Resolución de problemas Traballos sobre contidos específicos que aporten actualidade e reflexión
crítica ás temáticas traballadas na aula. Estes traballos deberán ter uns
requisitos de calidade académica e serán abordados pola docente ao inicio
do curso.
10 B6
B10
B11
C1
C2
C3
C4
C11
C12
C13
C18
C22
C25
C26
D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D20
D24
D25
D28
D29
Metodoloxías baseadas en investigación Traballo monográfico a modo de iniciación á investigación, en grupos
reducidos ou a nivel individual, que versará sobre aspectos relevantes da
Pedagoxía da Educación Física e do Deporte. Deberá ter requisitos de
calidade académica e será abordado ao inicio do cuadrimestre pola
docente. Avaliarase o contido e a preparación dos materiais pertinentes que
aporten calidade á materia, o formato axustado ós estándares científicos, a
orixinalidade, a presentación ...
20 B1
B4
B6
B9
B10
B11
B12
C1
C2
C3
C4
C11
C12
C13
C18
C22
C25
C26
D1
D2
D3
D4
D11
D12
D13
D20
D24
D25
D28
D29
Design Thinking Aplicación da creatividade e a multidisciplinariedad ós distintos traballos
propostos ó longo da materia.
10 B11
C26
D29
Obradoiro Desenvolvemento, con carácter optativo e en grupo, dunha sesión práctica
ó resto de alumnado sobre un tema concreto traballado previamente na
aula.
10 B1
B4
B6
B11
B12
C1
C2
C3
C4
C11
C12
C18
C25
D3
D4
D11
D12
D13
D20
D25
D28
Exame de preguntas obxectivas O traballado nas sesións maxistrais será avaliado mediante unha proba obxectiva que inclúe preguntas directas sobre algún aspecto concreto do temario. 40 B1
B4
B6
B9
B10
B11
B12
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Todo o alumnado, asistente ou non asistente, ten dereito a ser avaliado (mediante un exame -proba escrita- e a entrega dos traballos prácticos obrigatorios).

O alumando terá dereito a elixir o tipo de sistema co que será avaliado: avaliación continua ou global. A avaliación será preferentemente continua, salvo que se indique ó profesorado a elección de avaliación global, que se realizará no primero mes do inicio da actividade académica. A elección da modalidade de avaliación global suporá a renuncia á avaliación continua.

Para que o alumnado sexa considerado asistente e pida optar por un sistema de avaliación global (continua), deberá de cumprir unha porcentaxe mínima de asistencia ás distintas clases B e C dun 75%. Unicamente se admitirán como faltas xustificadas as recollidas no Regulamento sobre a Avaliación, a Calificación e a Calidade da Docencia e do Proceso de Aprendizaxe do Estudantado (Art. 15).

O alumnado non asistente deberá contactar ó longo do primeiro mes do curso coa coordinadora da materia, para coñecer os prazos de entrega (a data límite coincidirá coa data de realización da proba escrita en cada unha das convocatorias, antes do seu comezo) das diferentes actividades e traballos solicitados e optará por unha avaliación global. Aquel alumnado que non cumpra o requisito de asistencia mínima, pasará a ser considerado alumnado non asistente en todas as horas (A, B e C), optando por unha avaliación global.

No caso da avaliación global, a porcentaxe correspondente á avaliación mediante unha proba obxectiva será do 80% sobre o total da nota e a porcentaxe asignada á realización de traballo/s será o 20% restante.

A calificación final da materia resultará da integración das distintas notas obtidas nas horas A, B e C.

De non ter superada a materia na primeira convocatoria, as competencias non adquiridas serán avaliadas na segunda convocatoria, mediante proba obxectiva e os traballos realizados ao longo do curso.

Tanto a calificación da proba obxectiva coma a calificación dos distintos traballos feitos no seu momento durante o curso, seguirán vixentes na segunda convocatoria ou convocatoria extraordinaria.

O estudantado con necesidades específicas de apoio educativo, debidamente acreditadas, terá dereito a unha adaptación, tanto da planificación da ensinanza coma das metodoloxías e sistemas de avaliación, así coma un seguimento personalizado, sendo preciso informar de tal condición ó profesorado coordinador da materia.

Non se corrixirá ningún traballo plaxiado, total ou parcialmente, obténdose neste caso unha calificación final de cero.

Asimesmo, non se corrixirá ningún traballo sen o seguimento previo por parte do profesorado.

As datas oficiais dos exames pódense consultar na Web da Facultade, na seguinte ligazón: www.fcced.uvigo.es/gl


Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000