Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do entorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa. |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B2 B4 B5 B6 B7 B11
|
C49 C50 C52
|
D9 D13 D14 D15
|
2. Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e
as institucións sociais públicas e privadas.
|
A3
|
B4 B5 B11 B12
|
|
D1 D2 D16 D20
|
3. Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro
sostenible.
|
|
|
|
D11 D15
|
4. Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribua ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural.
|
|
B11
|
C43 C52
|
D6 D16
|
5. Adquirir formación literaria e familiarizarse coa literatura infantil e os seus
subxéneros. Explorar a importancia da literatura infantil no desenvolvemento e a
educación dos xóvenes.
|
|
B2
|
C43 C44 C51
|
D18 D20
|
6. Expresarse de modo creativo e lúdico nunha lingua estranxeira, oralmente e por
escrito.
|
|
|
C43 C44 C48 C50 C51
|
D4 D18 D20
|
7. Desenvolver e avaliar contidos do currículo mediante recursos didácticos
apropiados e promover a competencia creativa nos estudantes.
|
|
B1
|
C42 C49
|
D1 D2 D7 D18 D21
|
8. Recoñecer á literatura infantil como fonte valiosa de input na lingua estranxeira, tanto para alumnos de infantil como para estudantes en formación.
Adoptar a lectura de literatura infantil como estratexia permanente de aprendizaxe da lingua estranxeira.
|
|
B2 B4
|
|
D4 D18 D20
|
9. Desenvolver unha visión crítica dos textos de literatura infantil estudados. Chegar
a unha comprensión dos valores transmitidos pola literatura infantil, que
permita promover a igualdade de xénero, a equidade e o respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá.
|
|
B2 B4 B5
|
|
D1 D15
|
10. Comprender a idea principal e o argumento de películas e de programas de
radio ou televisión relacionados co ámbito dla literatura infantil.
|
|
|
C43 C44 C46 C48 C50
|
D1 D3 D4
|
11. Comprender a descripción de acontecementos, sentimentos e desexos expresados
en obras de literatura infantil.
|
|
B2 B4
|
C44 C49 C50
|
D1 D12
|
12. Comprender textos escritos do ámbito da literatura infantil, de diversas
culturas e momentos históricos.
|
|
B4 B5
|
C50 C51
|
D3 D4 D13
|
13. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder
comunicar, elaborar e xustificar impresións e opinións derivadas de eles.
|
|
|
C43 C44 C48 C49
|
D1 D3 D4 D20
|
14. Ser capaz de escribir textos críticos que describan as súas impresións acerca de
obras de literatura infantil.
|
|
|
C43 C44
|
D1 D3 D4 D16
|
15. Entender a literatura infantil e xuvenil como un estímulo para a propia
creatividade e ser capaz de escribir os seus propios textos creativos correspondentes
aos seus distintos subxéneros.
|
|
B2
|
C49 C50 C51
|
D3 D4 D16 D18 D21
|