Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C16 |
Coñecemento detallado dun ou máis períodos específicos do pasado da humanidade |
C19 |
Coñecemento da historia nacional propia |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D15 |
Sensibilidade a temas ambientais. |