É capaz de describir os conceptos propios da cooperación ao desenvolvemento e de realizar un análise crítico dos enfoques e das teorías do desenvolvemento. |
|
A7 A9
|
B2 B3 B8 B15 B24
|
Coñece e identifica as características principais e os espazos de intervención do traballo social no ámbito da cooperación ao desenvolvemento.
|
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15 A16 A17 A19 A21 A22 A23 A25 A27 A28 A29 A30
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B23 B24
|
Coñece e é capaz de aplicar a xestión de proxectos de cooperación ao desenvolvemento e da perspectiva de xénero. Verifica fases, criterios e prioridades. É capaz de participar en equipos interdisciplinares.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
A18 A21 A23 A28 A29 A30
|
B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B23 B24
|