Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grado en Educación Infantil
 Asignaturas
  Psicología: Prevención y tratamiento de las dificultades en el aprendizaje infantil
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Asignatura Psicología: Prevención y tratamiento de las dificultades en el aprendizaje infantil Código P02G110V01305
Titulacion
Grado en Educación Infantil
Descriptores Cr.totales Seleccione Curso Cuatrimestre
6 FB 2 1c
Lengua Impartición
Castellano
Gallego
Prerrequisitos
Departamento Psicología evolutiva y comunicación
Coordinador/a
Diéguez Ruibal, José Luis
Correo-e ruibaljl@edu.xunta.es
Profesorado
Diéguez Ruibal, José Luis
Web
Descripción general (*)Esta asignaura ten a finalidade de familiarizar ao profesor con aquelas anomalías e trastornos da conducta que poidan
aparecer na época escolar impedindo un normal desenrolo físico, psiquico, e intelectual, polo que, o mestre ha de adequerir
os coñecementos pertinentes para minimizar os efectos negativos de estas anomalías.
Identificar os distintos tipos de trastornos da infancia, a súas causas e as formas de intervención.
Ha de mostrar ao mestre os conceptos e fundamentos teóricos básicos das características diferenciais da psicología infantil
e os aspectos metodolóxicos específicos para o coñecemento e intervención nas conductas problemáticas da infancia
que poidan interferir de xeito significativo no desenrolo perosoal, social, escolar e familiar do neno nas súas deficientes
manifestaciones (déficit de inteligencia, déficit de atención, hiperactividade, conducta disocial, ansiedade, trastornos
afectivos, do sono, da eliminación…).
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000