Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C19 |
Aplicar os coñecementos e a comprensión á resolución de problemas cuantitativos e cualitativos de natureza básica |
C22 |
Procesar datos e realizar cálculo computacional relativo a información e datos químicos |
C29 |
Demostrar habilidades para os cálculos numéricos e a interpretación dos datos experimentais, con especial énfase na precisión e a exactitude |
D3 |
Aprender de forma autónoma |
D4 |
Procurar e administrar información procedente de distintas fontes |
D5 |
Utilizar as tecnoloxías da información e das comunicacións e manexar ferramentas informáticas básicas |
D6 |
Manexar as matemáticas, incluíndo aspectos tales como análise de erros, estimacións de ordes de magnitude, uso correcto de unidades e modos de presentación de datos |
D7 |
Aplicar os coñecementos teóricos á práctica |
D9 |
Traballar de forma autónoma |
D12 |
Planificar e administrar adecuadamente o tempo |
D13 |
Tomar decisións |
D14 |
Analizar e sintetizar información e obter conclusións |