|
B2 |
CON02.1 Identificar os requirimentos técnicos das diferentes tecnoloxías para a integración de contornas inmersivas e as tendencias actuais e futuras á hora do desenvolvemento de aplicacións. |
|
B4 |
CON03 Recoñecer os principais sistemas a definir nunha arquitectura software orientada á Realidade Estendida. |
|
B6 |
CON05 Interpretar a lexislación e normativa na Realidade Estendida. (Propiedade intelectual, privacidade e intimidade). |
|
B8 |
CON07 Interpretar os distintos parámetros que definen un modelo 3D. |
|
B10 |
CON09 Identificar as etapas do fluxo de produción dun produto de Realidade Estendida. |
|
B12 |
CON11 Identificar oportunidades e desafíos que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social na liña do recolleito no ODS. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
HAB01 Demostrar experiencia do desempeño profesional do estudante e das funcións encomendadas nunha contorna real de empresa. |
|
C2 |
HAB02 Aplicar a tecnoloxía existente para saber deseñar contornas interactivas. |
|
C3 |
HAB03 Desenvolver aplicacións complexas da forma máis eficiente de acordo á contorna interactiva a implementar. |
|
C4 |
HAB04 Empregar as librerías que permitan captar a contorna e realizar visión por computador ou realidade aumentada e actuar sobre el. |
|
C5 |
HAB05 Analizar as características dos proxectos que se van a deseñar para seleccionar o conxunto de tecnoloxías máis adecuado. |
|
C6 |
HAB06 Aplicar tecnoloxías de comunicación móbil e en rede, para a xeración de contornas interactivas multiusuario |
|
C7 |
HAB07 Empregar dispositivos de saída e de entrada para crear sistemas XR. |
|
C8 |
HAB08 Construír un fluxo de traballo de desenvolvemento compatible coa xeración do contido narrativo, visual e sonoro. |
|
C9 |
HAB09 Analizar as evidencias recollidas na resolución dun problema aplicando o método científico. |
|
C10 |
HAB10 Empregar ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión. |
|
C11 |
HAB11 Elaborar textos de diferente tipo especialmente relacionados co seu perfil profesional, facilitando a súa comprensión ás persoas a quen van dirixidos. |
|
C12 |
HAB12 Debater e argumentar de maneira construtiva as solucións a retos propostos. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
CMP01 Integrar as metodoloxías propias da Realidade Estendida, expondo solucións apropiadas desde o punto de vista industrial, técnico e económico |
|
D2 |
CMP02 Innovar novos produtos ou servizos, centrándose nos usuarios (UX) e os diferentes casos de uso. |
|
D3 |
CMP03 Xestionar o coñecemento en deseño aplicado ao modelo empresarial e ao deseño de tecnoloxías inmersivas, aplicando técnicas de análises de novas demandas e de preferencias de usuario. |
|
D4 |
CMP04 Deseñar de forma eficaz proxectos complexos de enxeñería en deseño, resolvendo os aspectos conceptuais, técnicos e organizativos do proxecto. |
|
D5 |
CMP05.1 Procesar información, procedente de diferentes fontes, para o seu emprego no estudo e análise. |
|
D6 |
CMP05.2 Extraer información, procedente de diferentes fontes, para o seu emprego no estudo e análise. |
|
D7 |
CMP06 Avaliar os custos económicos e as oportunidades de negocio derivadas da aplicación da Realidade Estendida tanto nos procesos de produción como nos de I+D+i. |
|
D8 |
CMP07 Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares ofrecendo propostas que contribúan á eficacia do traballo colaborativo. |
|
D9 |
CMP08 Integrar na súa profesión o respecto á diversidade e a equidade entre todas as persoas, implementando unha mirada inclusiva e con perspectiva de xénero. |