Guia docente 2025_26
Escola de Enxeñaría de Telecomunicación
Máster Universitaro en Realidade Estendida
 Resultados de Formación e Aprendizaxe


Sinale A Código Resultados de Formación e Aprendizaxe
Sinale B Código Coñecementos
  B1 CON01 Identificar conceptos e nomenclaturas relativos ao mundo da realidade estendida.
  B2 CON02.1 Identificar os requirimentos técnicos das diferentes tecnoloxías para a integración de contornas inmersivas e as tendencias actuais e futuras á hora do desenvolvemento de aplicacións.
  B3 CON02.2 Definir os requirimentos técnicos das diferentes tecnoloxías para a integración de contornas inmersivas e as tendencias actuais e futuras á hora do desenvolvemento de aplicacións.
  B4 CON03 Recoñecer os principais sistemas a definir nunha arquitectura software orientada á Realidade Estendida.
  B5 CON04 Identificar os principios de funcionamento dos distintos tipos de sensores e dispositivos adaptados ás diferentes contornas de operación.
  B6 CON05 Interpretar a lexislación e normativa na Realidade Estendida. (Propiedade intelectual, privacidade e intimidade).
  B7 CON06 Recoñecer as necesidades asociadas á iniciativa emprendedora, analizando os requirimentos técnicos.
  B8 CON07 Interpretar os distintos parámetros que definen un modelo 3D.
  B9 CON08 Relacionar as distintas etapas no proceso de renderización dunha imaxe sintética.
  B10 CON09 Identificar as etapas do fluxo de produción dun produto de Realidade Estendida.
  B11 CON10 Definir a metodoloxía e técnicas adecuadas @teniendo en cuenta as características do proxecto que se aborda.
  B12 CON11 Identificar oportunidades e desafíos que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social na liña do recolleito no ODS.
Sinale C Código Habilidades
  C1 HAB01 Demostrar experiencia do desempeño profesional do estudante e das funcións encomendadas nunha contorna real de empresa.
  C2 HAB02 Aplicar a tecnoloxía existente para saber deseñar contornas interactivas.
  C3 HAB03 Desenvolver aplicacións complexas da forma máis eficiente de acordo á contorna interactiva a implementar.
  C4 HAB04 Empregar as librerías que permitan captar a contorna e realizar visión por computador ou realidade aumentada e actuar sobre el.
  C5 HAB05 Analizar as características dos proxectos que se van a deseñar para seleccionar o conxunto de tecnoloxías máis adecuado.
  C6 HAB06 Aplicar tecnoloxías de comunicación móbil e en rede, para a xeración de contornas interactivas multiusuario
  C7 HAB07 Empregar dispositivos de saída e de entrada para crear sistemas XR.
  C8 HAB08 Construír un fluxo de traballo de desenvolvemento compatible coa xeración do contido narrativo, visual e sonoro.
  C9 HAB09 Analizar as evidencias recollidas na resolución dun problema aplicando o método científico.
  C10 HAB10 Empregar ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión.
  C11 HAB11 Elaborar textos de diferente tipo especialmente relacionados co seu perfil profesional, facilitando a súa comprensión ás persoas a quen van dirixidos.
  C12 HAB12 Debater e argumentar de maneira construtiva as solucións a retos propostos.
Sinale D Código Competencias
  D1 CMP01 Integrar as metodoloxías propias da Realidade Estendida, expondo solucións apropiadas desde o punto de vista industrial, técnico e económico
  D2 CMP02 Innovar novos produtos ou servizos, centrándose nos usuarios (UX) e os diferentes casos de uso.
  D3 CMP03 Xestionar o coñecemento en deseño aplicado ao modelo empresarial e ao deseño de tecnoloxías inmersivas, aplicando técnicas de análises de novas demandas e de preferencias de usuario.
  D4 CMP04 Deseñar de forma eficaz proxectos complexos de enxeñería en deseño, resolvendo os aspectos conceptuais, técnicos e organizativos do proxecto.
  D5 CMP05.1 Procesar información, procedente de diferentes fontes, para o seu emprego no estudo e análise.
  D6 CMP05.2 Extraer información, procedente de diferentes fontes, para o seu emprego no estudo e análise.
  D7 CMP06 Avaliar os custos económicos e as oportunidades de negocio derivadas da aplicación da Realidade Estendida tanto nos procesos de produción como nos de I+D+i.
  D8 CMP07 Planificar e coordinar tarefas en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares ofrecendo propostas que contribúan á eficacia do traballo colaborativo.
  D9 CMP08 Integrar na súa profesión o respecto á diversidade e a equidade entre todas as persoas, implementando unha mirada inclusiva e con perspectiva de xénero.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000