2. Coñecer estratexias didácticas para desenvolver: representacións numéricas, nocións espaciais e xeométricas, nocións sobre magnitudes e para o desenvolvemento do pensamento lóxico |
|
A1 A2 A11
|
B1 B2 B3 B7
|
4. Adquirir capacidade crítica para analizar o D. C. B., en especial a área curricular
de Matemáticas e para adaptarse a novas situacións |
|
A1 A3 A11
|
B1 B2 B13
|
6. Ser capaz de deseñar e desenvolver situacións de aprendizaxe nas que interveñan aspectos das matemáticas |
|
A1 A3 A11
|
B1 B2 B8
|
8. Saber utilizar o xogo como principal recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos |
|
A1 A11
|
B2 B3 B9
|
10. Ser capaz de asumir a necesidade de desenvolvemento profesional continuo,
mediante a autoavaliación da propia práctica |
|
A1 A2 A11
|
B1 B2
|