TEMA 2. OS ÁMBITOS E REXISTROS DAS LINGUAS: OS USOS DO GALEGO. |
2.1. As funcións, os usos e os rexistros das linguas
2.2. Expresión oral e expresión escrita en galego: ortofonía e ortografía.
2.3. A lingua galega e a súa historia: os medios e a publicidade en galego.
|
TEMA 4: MENSAXES PUBLICITARIAS E PROPAGANDA: A PRODUCIÓN E RECEPCIÓN DA PUBLICIDADE EN GALICIA
|
4.1. A comunidade lingüística galega. Lingua, identidade e poder. Prestixio social e prexuízos lingüísticos.
4.2. Lingua estándar e nacionalismos lingüísticos. Lingua internacional e globalización da cultura.
4.3. Multilingüismo e bilingüismo. Diglosia e semilingüismo. Monolingüismo. |
TEMA 5. ANÁLISE DA LINGUAXE PUBLICITARIA. OS TEXTOS E OS DISCURSOS PUBLICITARIOS EN GALEGO.
|
5.1. Análise textual: coherencia, cohesión, gramaticalidade e intertextualidade nos anuncios en galego. Enunciados, conectores, discurso repetido.
5.2. Análise estilística: as figuras de estilo, a adecuación e estilo nos textos publicitarios en galego.
5.3. A retórica da comunicación publicitaria: globalización e localización. O discurso do mercado, da política e da cultura. |