Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B2 |
Coñecer o territorio (ambiente, sociedade, cultura) dende unha perspectiva diacrónica e sincrónica |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
C5 |
Integración das dimensións espacial e temporal na explicación dos procesos territoriais |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C19 |
Coñecemento da historia nacional propia |
C23 |
Capacidade de identificar e utilizar apropiadamente fontes de información para a investigación histórica |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |