Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B2 |
Coñecer o territorio (ambiente, sociedade, cultura) dende unha perspectiva diacrónica e sincrónica |
C5 |
Integración das dimensións espacial e temporal na explicación dos procesos territoriais |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C19 |
Coñecemento da historia nacional propia |
C25 |
Visión diacrónica xeneral da Historia da Arte Universal |
C26 |
Visión diacrónica rexional e completa dos fenómenos artísticos territoriais |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D3 |
Capacidade de organización e planificación |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D6 |
Resolución de problemas e toma de decisións. |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |