Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B6 |
Aplicalas no contexto do futuro académico e/ou profesional; e crear as bases para futuros estudos de postgrao, especializados e/ou multi-disciplinares |
C27 |
Coñecementos particulares e optativos da Historia da Arte |
C28 |
Coñecemento das distintas metodoloxías da aproximación á Historia da Arte |
C29 |
Coñecemento sistemático e integrado do feito artístico: distintas linguaxes e técnicas da produción artística ao longo da historia |
C31 |
Coñecementos básicos de iconografía como clave para a interpretación de imaxes |
C33 |
Coñecementos sobre documentación, composición de materiais e técnicas construtivas dos bens artísticos mobles e inmobles |
C34 |
Coñecementos instrumentais aplicados á Historia da Arte |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Aplicación dos coñecementos |
D4 |
Comunicación oral e escrita no idioma propio |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
D11 |
Capacidade de aprendizaxe autónoma |