Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado coma non especializado. |
B3 |
Obter as habilidades necesarias para rexistrar, analizar e interpretar a información relevante de índole xeográfica e histórica |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C17 |
Capacidade de ler textos historiográficos e documentos orixinais na propia lingua así como de transcribir, resumir e catalogar información de forma pertinente |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D9 |
Traballo en equipo en diversos contextos |
D10 |
Atención á diversidade e multiculturalidade. |
D16 |
Coñecemento doutras culturas |