Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Proceso lecto-escritor: desenvolvemento, alteracións, avaliación e tratamento
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e comprender os procesos básicos do desenvolvemento *psicolingüístico e as súas implicacións para a estimulación, a adquisición e a automatización da *lecto-escritura. A1
A3
A4
B6
C42
C44
C46
C47
Coñecer algunhas liñas de investigación actuais no ámbito da avaliación e intervención para a mellora das dificultades específicas en lectura e escritura. C42
C47
C50
Coñecer como detectar e avaliar as dificultades ou alteracións máis comúns que se producen na adquisición e o desenvolvemento da competencia lectora e escritora. B6
C7
C42
Coñecer algúns dos programas ou procedementos de intervención educativa para a estimulación do proceso *lecto-escritor e para a mellora das dificultades *lecto-escritoras. C9
C47
C50
C60
Reflexionar sobre a práctica docente á luz da teoría vista na materia. B11
C23
C25
C26
C49
C62
C67
Aplicar os coñecementos adquiridos para avaliar e *implementar plans e procedementos escolares que reforcen a competencia lectora e escritora dos alumnos. A2
B3
B6
C7
C8
C21
C25
C26
C29
C43
C44
C50
C60
C62
C63
D7
D8
D9
D11
Comprender textos complexos, sintetizar e traballar con diferentes tipos de información. A5
C67
D1
D2
D3
D6
D13
D15
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000