Coñecer tanto as oportunidades de selección dos diferentes recursos enerxéticos como os convertidores de enerxía dispoñibles para facer fronte ás necesidades enerxéticas dos diferentes sectores produtivos e as circunstancias de orde técnica, económico, social e ambiental que interveñen. |
A2 A4 A5
|
B7
|
C3
|
D1 D6 D7 D8 D9 D10 D12
|
Coñecer os aspectos técnicos e económicos asociados á xestión das chamadas industrias de rede; a electricidade e o gas natural, no marco da liberalización de devanditos sectores. |
A2 A4 A5
|
B7
|
C3
|
D1 D6 D7 D8 D9 D10 D12
|
Coñecer as técnicas de análises de sistemas eléctricos en réxime estacionario. |
A2 A4 A5
|
B7
|
C3
|
D1 D6 D7 D8 D9 D10 D12
|
Comprender, elaborar e saber aplicar os procedementos, estratexias, actividades, recursos, técnicas e métodos que interveñen no proceso de enseñanza-aprendizaxe con eficiencia, desenvolvendo todo o curso da acción en todos os sectores de intervención profesional de actividade física e deporte (enseñanza formal e informal físico-deportiva; adestramento físico e deportivo; exercicio físico para a saúde; dirección de actividade física e deporte). |
|
|
|
|