Determinar a idoneidade das avaliacións de riscos realizadas, analizar os seus resultados e verificar os mesmos. |
|
B9
|
C5 C7
|
D5
|
Capacitar ao alumno para planificar e levar a cabo *auditorias en materia de Prevención de Riscos Laborais, independentemente do ámbito, obxecto, ou tipo de auditoría que se precise realizar.
Preparar ao alumno para o desempeño dos labores propios do Auditor en materia de prevención de riscos laborais, os aspectos que se deben ter en conta, a estrutura do informe… así como ampliar coñecementos adquiridos anteriormente dentro do sector da prevención. |
|
|
C12
|
D3 D5
|
Analizar os riscos laborais máis comúns dentro das distintas especialidades e familiarizarse cos mesmos en orde a determinar con máis precisión e exactitude a realización da *auditoria.
Analizar a forma de xestionar o Sistema de Xestión de Prevención de riscos laborais nas empresas, e a súa efectividade para a consecución de obxectivos. |
|
|
C2 C6 C7
|
D1 D5
|
Utilizar a *auditoria como unha ferramenta para mellorar a actividade preventiva nas empresas, centrándose principalmente en: a comprobación das obrigacións do empresario en relación coa avaliación dos riscos, o tipo e a planificación das actividades preventivas, a organización dos recursos necesarios para realizalas.
Coñecer os principios, procedementos e pautas xerais relacionados coa elaboración do informe de auditoría, así como a normativa aplicable en cada caso |
|
|
C7 C12
|
D1 D3 D5
|