PRIMEIRA EDICIÓN DE ACTAS: A avaliación e conseguinte cualificación do traballo do
alumnado levarase a cabo cun procedemento de avaliación continua de acordo coas
metodoloxías e porcentaxes descritas máis arriba. Para obter o 30% (máximo)
establecido para os traballos de aula, atenderase a participación regular e
activa na aula, ademáis da entrega de traballos. A proba escrita realizarase
PARA TODO Ó ALUMNADO na data fixada no calendario de exames aprobado pola Xunta
de FFT. O alumnado
que non se acolla ao sistema de avaliación continua e escolla avaliación única
deberá realizar e superar un exame escrito sobre os contidos da materia, que se
realizará na data oficial fixada no calendario aprobado pola Xunta da FFT, e
máis outro oral noutra data concertada co profesorado para superala: o primeiro
cun valor do 70% e o segundo cun valor do 30% da nota. Tanto no
caso da avaliación continua, como da avaliación única, a nota dos exames
-escrito e oral- non deberá ser inferior a 4 para superar a materia. Para poder
presentarse á proba oral na avaliación única é necesario ter alcanzado un
mínimo de 4 na proba escrita. SEGUNDA
EDICIÓN DE ACTAS (XULLO) Para o
alumnado que durante o curso se acolleu á avaliación continua, un exame teórico-práctico
escrito dos contidos do curso polo 100% da cualificación. A data do exame será
a data establecida no calendario de exames aprobado en Xunta de FFT. Para o
alumnado que durante o curso se acolleu á avaliación única, este exame ten un
valor do 70% da nota. Este alumnado terá que superar tamén unha proba oral (30%
da cualificación) para superar a materia. A nota do exame escrito non deberá
ser inferior a 4 para superar a materia. A data do exame escrito será a data
establecida no calendario de exames aprobado en Xunta de FFT. A proba oral
realizarase nunha data concertada co profesorado. ADVERTENCIA: En calquera das convocatorias de exames, o
profesorado pode esixir a realización dunha proba oral a aquel alumnado da
avaliación continua que, segundo o seu criterio razoado, non demostrara suficiente
competencia na materia. |