Coñecer os conceptos principais, teóricos e prácticos, das representacións visuais, o seu significado e o seu xeito de comunicar realidades e ideas.
A1 A2 A3 A4 A5
B5
C3 C4
D4
Aplicar as técnicas de análise e interpretación de imaxes visuais á comunicación publicitaria.
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B5
C1 C3 C4 C6
D4
Identificar, describir e diferenciar as principais teorías, escolas e tendencias artísticas e gráficas que alimentan á publicidade.
A1 A2 A3 A4 A5
B5
C1 C4 C5
D4
Coñecer, comprender e saber aplicar fórmulas, técnicas e estratexias creativas no campo da publicidade.
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B5
C1 C2 C6 C10
D1 D4
Asimilar os conceptos básicos empregados no deseño gráfico, a teoría xeral da imaxe e a creatividade publicitaria como solucións creativas de comunicación.