Galego
Castellano
English
2024_25
2023_24
2022_23
2021_22
2020_21
2019_20
2018_19
2017_18
2016_17
2015_16
2014_15
2013_14
2012_13
2011_12
2010_11
2009_10
Utilidades
Guia docente 2024_25
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Titulaciones
Grado
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
Grao en Educación Infantil
Grao en Educación Primaria
Máster
Máster Universitario en Dirección Integrada de Proxectos
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Máster Universitario en Investigación en Actividade Física, Deporte e Saúde
Máster Universitario en Necesidades específicas de apoio educativo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Pontevedra): Orientación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte e Debuxo
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Educación Física
Información de interés
Web principal
Secretaría
Webmail
Faitic
Máster Universitario en Necesidades específicas de apoio educativo
Materias
Metodoloxías para a Inclusión Escolar
Contidos
galego
castellano
DATOS IDENTIFICATIVOS
2024_25
Materia
Metodoloxías para a Inclusión Escolar
Código
P02M081V02203
Titulación
Máster Universitario en Necesidades específicas de apoio educativo
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
3
OP
1
2c
Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resultados previstos na materia
Contidos
Planificación
Metodoloxía docente
Atención personalizada
Avaliación
Bibliografía. Fontes de información
Recomendacións
Tema
Subtema
Análise de metodoloxías para a inclusión escolar como sistemas de intervención nas necesidades específicas de apoio educativo.
Instrución educativa inclusiva.
Aprendizaxe mediada. Fortalezas e debilidades.
Potencial de aprendizaxe.
Deseño de metodoloxías para a inclusión escolar como sistemas de apoio e atención á diversidade do alumnado.
Fases nos deseños de programas.
Implementación de metodoloxías para a inclusión escolar en grupos de estudantes con necesidades específicas de apoio educativo.
Implementación de programas.
Avaliación de metodoloxías para a inclusión escolar: rexistro e análise.
Error en traducción.
Informe, discusión e comunicación de resultados obtidos da aplicación das metodoloxías para a inclusión escolar a outros profesionais e familia.
Realización de informes
Universidade de Vigo
| Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000