Guia docente 2023_24
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua e literatura: Español
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Comprende e sabe interpretar os principios básicos das ciencias da inguaxe e a comunicación. B1
B2
C28
D7
D13
D15
D16
2. Coñece as bases teóricas dos currículos de excelencia educativa e é quen dunha valoración crítica dos deseños curriculares españois. B11
C28
D7
D9
D13
D15
D16
3. Coñece, respecta e promove a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa, e é quen de contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade. B11
C48
D7
D12
D16
4. Recoñece a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas. B1
B2
B6
C4
C42
D7
5. Valora a importancia do traballo en equipo e asume a súa cota de responsabilidade. C29
D7
D9
D13
D16
6. Mellora as destrezas básicas de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, ao lado do cálculo, das competencias clave e ferramientas precisas para reforzar a educación e o rendemento do profesorado. B11
C43
C44
C46
C49
D3
D15
7. Sabe expresarse en español con fluidez e precisión e pode facer un uso flexible de dito idioma para fins sociais, académicos e profesionais. B11
C43
C44
C46
C49
D3
D15
8. Comprende o paso da oralidade á escritura e coñece e sabe usar os diferentes rexistros e usos da lingua. B6
C43
C44
C46
C49
D3
D15
9. É quen de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas. B11
C43
C44
C51
D1
D7
D13
D15
10. É quen de interpretar e de construír textos sobre temas de certa complexidade desde o respecto ás normas de xénero de discurso, de tipos de texto e desde as esixencias de claridade, de coherencia, de cohesión e cunha elocutio axeitada aol contexto. B6
B11
C43
C44
C51
D1
D7
D13
D15
D16
11. Adquire formación literaria, con especial atención ao papel e ao uso da literatura na educación infantil. B2
C46
C51
D1
D13
D15
12. Coñece e aplica creativamente os conceptos básicos de análise literaria aos xéneros máis utilizados na educación infantil. B11
C28
C46
C51
D7
D13
D15
13. Utiliza, se a situación o require, soportes non verbais que complementen a súa exposición (TIC, audiovisuais...). B2
B6
B7
B11
C28
C49
D5
D7
D16
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000