1.Coñecer os supostos sociolóxicos que están na base dos procesos de intervención educativa (1)
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o deesenvolvemento desarrollo de procesos socioeducativos (4)
3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11)
4.Deseñar, desenvolver e evaluar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13)
5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18)
(x)Número que se corresponde coa competencia específica do Grado
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B3 B4 B5 B6
C1 C7
D1 D3 D8 D10 D13 D15 D19
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento de procesos socioeducativos (4)
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B3 B4 B5 B6
C7
3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11)
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B3 B4 B5 B6
C1 C7
D1 D10 D13 D15 D20
4.Deseñar, desenvolver e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13)
A1 A2 A3 A4 A5
B1 B2 B3 B4 B5 B6
D1 D13 D15
5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersonais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18)