Guia docente 2024_25
Escola Universitaria CEU de Magisterio de Vigo
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Prevención e intervención nas alteracións comunicativa-lingüísticas
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer e comprender os procesos de diagnostico e obxectivos da avaliación da linguaxe. Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao neno/a, no contexto familiar, social e escolar. B1
B2
B3
B4
B5
B6
B11
C1
C2
C7
C11
C62
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D17
Coñecer como detectar e avaliar as dificultades ou alteracións mais comúns que se producen na adquisición e desenvolvemento linguistico. saber informar e colaborar no seu tratamento. Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da audicion e da linguaxe destes estudantes e identificar disfuncións. B1
B2
B5
B6
B11
C1
C2
C4
C6
C7
C11
D1
D2
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
Saber informar e colaborar con outros profesionais para abordar as necesidades educativas especiais que se expoñen. Identificar e planificar a resolución de situacións que afecten a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. B4
B5
B10
B11
C6
C7
C11
C17
D1
D2
D7
D8
D9
D13
D14
Adquirir recursos necesarios para a elaboración dunha intervención personalizada. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra dela. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. B3
B5
B6
B7
B9
B10
B11
C1
C2
C4
C7
C11
C19
C43
D1
D2
D7
D8
D12
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. B1
B3
B5
B6
C1
C2
C4
C6
C7
C17
C43
D1
D7
D8
D9
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000