Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicaciones educativas |
A1 A2 A3
|
B1 B6
|
C13 C14
|
D1 D6
|
Estar capacitado para buscar, seleccionar, evaluar e deseñar materiais didácticos en soportes tecnolóxicos adaptados a as características de o alumnado e de os contidos de aprendizaxe así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B10 B11 B12
|
C13 C25 C28 C29 C41 C50 C57
|
|
Integrar novos medios de comunicación en os procesos de ensino-aprendizaxe |
A1 A2 A3 A4 A5
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12
|
C10 C13 C14 C33 C61
|
D1 D7 D14 D15 D17
|
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos
básicos de a formación de futuros docentes, e tomar conciencia de que o traballo é un labor de equipo..
|
A2 A5
|
B1 B4 B5
|
C29
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|
Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías na educación infantil. |
A5
|
B1 B2 B3 B7 B9 B12
|
C25 C29 C33
|
D1 D2 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D17 D21
|