Guia docente 2023_24
Escuela Universitaria de Profesorado de E.G.B.
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Novas tecnoloxías aplicadas á educación infantil
   Resultados previstos na materia
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar o contexto actual de a Sociedade de a Información e reflexionar sobre o novo contorno social e educativo que xeran as TICs, dando lugar a a necesidade de xerar novas competencias persoais e profesionais. A1
A3
B1
B2
B3
B4
B5
C10
D1
D2
D3
D5
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicaciones educativas A1
A2
A3
B1
B6
C13
C14
D1
D6
Adquirir competencias digitales que faculten a o alumnado en o manexo de aplicacións de novos medios tecnolóxicos e digitales en a súa formación continua para o exercicio profesional A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B4
B5
B6
B8
B10
B11
B12
C10
C25
C41
C50
C61
D1
D5
D6
D7
D13
D15
D16
D21
Estar capacitado para buscar, seleccionar, evaluar e deseñar materiais didácticos en soportes tecnolóxicos adaptados a as características de o alumnado e de os contidos de aprendizaxe así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos A2
A3
A4
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B10
B11
B12
C13
C25
C28
C29
C41
C50
C57
Identificar puntos fortes e débiles de os recursos digitales, evaluando e determinando as súas posibilidades de integración en os procesos de ensino-aprendizaxe A1
B1
B2
B10
B12
C25
C29
C50
C57
C61
D1
D14
Integrar novos medios de comunicación en os procesos de ensino-aprendizaxe A1
A2
A3
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
C10
C13
C14
C33
C61
D1
D7
D14
D15
D17
Afrontar a produción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadora axustándose a as necesidades de contornas específicas. A4
A5
B11
C28
C41
C50
C57
C61
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D21
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos de a formación de futuros docentes, e tomar conciencia de que o traballo é un labor de equipo.. A2
A5
B1
B4
B5
C29
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D21
Traballar autónomamente, con un posicionamiento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular A5
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D21
Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías na educación infantil. A5
B1
B2
B3
B7
B9
B12
C25
C29
C33
D1
D2
D3
D4
D5
D6
D7
D8
D9
D12
D13
D14
D15
D16
D17
D21
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000