|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Resolución de problemas e /ou exercicios de forma autónoma |
Solicitarase aos alumnos a entrega dalgúns exercicios que deberán facelo na data indicada.
Resultados de aprendizaxe:
Avaliar cada unha das distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación e afino, conformado) necesarias para obter materiais a partir de minerais coa calidade e forma que esixe o cliente.
Determinar e dimensionar cada un dos sistemas que interveñen nos procesos de obtención de materiais. |
5 |
A2 A3
|
|
C7 C10 C14 C17
|
D1 D2
|
Metodoloxías integradas |
Repartiranse tarefas en grupos de tres, para que realicen en grupo.
Resultados de aprendizaxe:
Identificar os tipos e as características esenciais dos minerais que facilitan o seu beneficio.
Interpretar os distintos diagramas de fluxo das plantas de obtención de minerais e materiais.
Avaliar cada unha das distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación e afino, conformado) necesarias para obter materiais a partir de minerais coa calidade e forma que esixe o cliente.e
|
20 |
A5
|
|
C6 C7 C10 C14
|
D5 D6 D8
|
Presentacións/exposicións |
Avaliasen os compañeiros e o profesor a xeito de rubrica a exposición realizada do traballo. Teranse en conta tanto a presentación das diapositivas, coma a competencia comunicativa.
Resultados de aprendizaxe:
Interpretar os distintos diagramas de fluxo das plantas de obtención de minerais e materiais. |
5 |
A4
|
|
|
D3
|
Probas de resposta curta |
Na data de exame, realizarase unha proba de preguntas curtas que integrará todos os coñecementos adquiridos no curso.
Resultados de aprendizaxe:
Identificar os tipos e as características esenciais dos minerais que facilitan o seu beneficio.
Interpretar os distintos diagramas de fluxo das plantas de obtención de minerais e materiais.
Evaluar cada una de las distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación y afino, conformado) necesarias para obtener materiales a partir de minerales con la calidad y forma que exige el cliente.
|
25 |
A3
|
|
C6 C7 C10 C14 C17
|
D5
|
Probas de resposta curta |
Realizaranse ao longo do curso tres probas de preguntas cortas para avaliar o seguimento do curso.
Resultados de aprendizaxe:
Identificar os tipos e as características esenciais dos minerais que facilitan o seu beneficio.
Interpretar os distintos diagramas de fluxo das plantas de obtención de minerais e materiais.
Avaliar cada unha das distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación e afino, conformado) necesarias para obter materiais a partir de minerais coa calidade e forma que esixe o cliente.
|
15 |
A3
|
|
C6 C7 C10 C14 C17
|
D5
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
En data de exame o alumno de modo individual resolverá algún problema dos propostos ao longo do curso, son obxecto de avaliar a súa competencia.
Resultado de aprendizaxe:
Resultados de aprendizaxe: Avaliar cada unha das distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación e afino, conformado) necesarias para obter materiais a partir de minerais coa calidade e forma que esixe o cliente. Determinar e dimensionar cada un dos sistemas que interveñen nos procesos de obtención de materiais. |
25 |
A2 A3
|
|
C6 C7 C10 C14 C17
|
D1 D2
|
Observación sistemática |
Ao longo de todo o curso se irán solicitando evidencias do traballo que se foi realizando. É necesaria a entrega do 80% para que conte a avaliación continua.
Resultados de aprendizaxe:
Identificar os tipos e as características esenciais dos minerais que facilitan o seu beneficio. Interpretar os distintos diagramas de fluxo das plantas de obtención de minerais e materiais. Evaluar cada una de las distintas etapas (concentración física, concentración química, recuperación y afino, conformado) necesarias para obtener materiales a partir de minerales con la calidad y forma que exige el cliente. Identificar los efectos negativos de los residuos de la industria de minerales y materiales. |
5 |
A2 A3 A4
|
|
|
D5
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
A avaliación continua só será efectiva se se entregou o 80% das actividades que se soliciten. Na convocatoria ordinaria, como se indica nas probas, farase unha proba de preguntas curtas e outra de exercicios e problemas nas que se pode incluír cuestións de todo o visto nas sesións maxistrais, seminarios, talleres, metodoloxía integradas, practicas en laboratorios (informáticos, experimental), posibles visitas. Cada unha delas vale segundo a avaliación continua 25% a primeira e 25% a segunda. A esta avaliación poden presentarse os alumnos que seguen avaliación continua e os que non a seguen. No caso de non seguir a avaliación continua ou que a nota alcanzada sexa baixa, terase en conta só a nota destas dúas probas valendo cada unha delas o 50% da nota final, de tal modo que se poida alcanzar a máxima nota sen seguir a avaliación continua. As probas serán iguais para todos os alumnos. Na convocatoria extraordinaria de xullo, non se garda a avaliación continua, e o exame consta de dous partes una de teoría e outra de problemas e exercicios nas que entrará todo o incluído no temario mais a documentación fornecida para as prácticas (laboratorios) e documentación para as visitas. A observación sistemática non ocupa hora de alumno pois a avaliación faise ao longo do curso As datas de exames para o curso
académico: 28 de maio do 2018 29 de xuño do 2018 |